Dia ♥




Nama dia Effa nadheera . saya sayang dia sangat-sangat .
dia la orang yang saya sayang sangat-sangat . dia pandai jaga hati saya .
dia baik , dia selalu ada bila saya dalam kesusahan . dia selalu ada masa saya sedih .
and dia selalu ada masa saya sunyi . dia selalu buat saya ketawa dan saya taknak lepaskan dia .
saya harap saya boleh jaga dia dengan baik , saya janji saya akan buat dia bahagia . saya akan buat dia senyum , dan saya tak akan buat dia sedih atau sakit hati . sebab dia selalu nasihatkan saya . dia selalu care pasal saya . I love you Effa Nasheera binti Asmadi .

4 comments:

Azizi van Abdullah said...

Hoi,
ANDA DIKEHENDAKI POLIS! SEGERA SERAH DIRI KE BALAI POLIS BERDEKATAN.

https://www.facebook.com/photo.php?v=560895980611683

Azizi van Abdullah said...

Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police )
Berikutan penyebaran sebuah klip video buli seorang pelajar lelaki di sebuah sekolah, pihak polis ingin meminta kerjasama orang ramai yang mempunyai maklumat atau mengenali individu-individu yang terlibat di dalam klip video tersebut , agar melaporkannya di balai polis yang berhampiran bagi membantu siasatan dijalankan.

Pihak sekolah, mangsa atau keluarga yang terlibat juga diseru tampil untuk membuat laporan polis di balai polis terdekat.

Azizi van Abdullah said...

PERKEMBANGAN KES BULI PELAJAR:
Berikutan penyebaran klip video kes buli pelajar sekolah di Seberang Jaya, Polis Pulau Pinang telah menerima satu laporan polis. Sehubungan itu, satu kertas siasatan telah dibuka dan akan menjalankan siasatan di bawah Seksyen 147 Kanun Keseksaan (Akta 574) kerana merusuh.

Azizi van Abdullah said...

Kanun Keseksaan

Seksyen 147 - Seksaan kerana merusuh

Barang siapa melakukan kesalahan merusuh hendaklah diseksa dengan penjara selama tempoh yang boleh sampai dua tahun atau dengan denda atau dengan kedua-duanya.

Post a Comment